Sabtu, 14 November 2009

ONLY FOR YOU

Setelah saya mencoba menulis tulisan tulisan indah di buku saya dengan menggunakan bahasa indonesia, kini saya mencoba menulis sebuah tulisan indah itu memakai bahasa inggris,, maaf jika di dalamnya banyak kata kata yang kurang tepat penggunaan serta ejaannya, Mohon dimaklumi, saya hanya 'wong ndeso'.. tak sejenius anda..

'ONLY FOR YOU'

I will always love you,, forever...
Because you is my Angel,
You is my life,
And yo is all for my,
Noting someone in my heart exept you,

But,,why do you can't loving my?
Why do you going?
And what the means of that all?

May, from your lip,
You can speaking if you cant love my,
But i can reading from the your eye light,
If you can loving my,

I know,, if love must'nt haven,,
but i am sure..
i'll can always loving you,, forefer.. and till the end of the time... remember thats...



Jangan lupa setelah ini tinggalkan coment anda, biar saya tau mana yang harus diperbaiki... salam hangat dari saya untuk anda..

Tidak ada komentar:

Posting Komentar